شيشخط

Jumaat, 1 Ogos 2008

Pertandingan Wajadiri 2008 Di-UTM,Skudai Johor(1)

Bismillahirrahmanirrahim,
Salam..Kali ni Jurnal ingin berkongsi sedikit pengalaman/memori manis yang Jurnal alami minggu lepas dan rasa sayang kalau tak dikongsi bersama pembaca dalam weblog ni. Jurnal ada pergi ke UTM,Skudai Johor utk mewakili institut Jurnal dalam wajadiri 08.Pertandingan ni adalah pertandingan peringkat IPT,sekolah2 dan Pusat Latihan diseluruh Malaysia dan ini adalah kali kedua Jurnal mengikutinya dan sebelum ini adalah di-MMU.Dalam 9 peserta dalam rombongan tersebut adalah, Jun,Amri,Aizat,Asri,Hannan(member yang mewakili dari USIM),Effa,Firdaus,Nazrin dan Jurnal sendiri.kami bertolak pada hari sabtu July 26hb,2008 pada 2 pagi..budget pukul 1 pagi,last2 pukul 2 pagi pulak..ehehh..kitorg lepak dekat Bistro Palma dekat luar inti jer..

Member Jurnal rileks jer sambil menunggu member yg lain sampai dan makan..gambar kat kanan pulak,kitorg dah bersiap nak bertolak..doakan selamat tau..


Gambar ni pulak,gambar candid...dan kanan ni,kitorg bergmbr utk menghilangkan mengantuk..oh ya,utk pengetahuan,jurnal tak tdo selama 2 1/2 hari sebab busy mempersiapkan DMP dan latihan utk pertandingan ni jgk..semangat luarbiasa tuh..Sambil dalam perjalanan tu,kami bertukar cerita dan lawak utk menghilangkan ngantuk driver especially si-Nazrin nih..gelak sakan semua...haha..


Kiri: Time ni rasanya jam 5 pagi..kitorg stop dekat RnR,mandi dan solat subuh kat sini...lepastu,pakai pakaian institut yg berwarna biru muda nih..

Bergambar satu kumpulan sebelum sampai ke UTM...

BerSambung pada entri yang satu lagi..

Tiada ulasan: