شيشخط

Selasa, 30 Disember 2008

5 Rekaan Mengerikan untuk Menakutkan Mereka Di Pantai

Bagi kebanyakan orang, pantai adalah suatu tempat untuk beristi rehat apalagi bila cuti sekolah.Ianya adalah satu tempat ntuk kita melepaskan masalah dalam kehidupan seharian, melihat keluar untuk menikmati laut yang tenang dan bermain dengan pasir yang selesa dipijak. Alangkah terkejutnya apabila , ada diantara pantai diluar negara, artis disana telah memilih untuk menonjolkan bakat mereka dengan menghasilkan struktur yang mengerikan yang boleh membuat anda terkejut bahkan trauma kepada kebanyakan pelawat khususnya pada masa tertentu.

1.Tangan Yang Harmoni, di Homigot Korea


Jika saya(penulis) bangun pagi untuk melihat pantai dan jumpa sepasang tangan keluar dari laut.Semestinya jurnalcmt akan panik. Tangan Harmoni telah merisaukan pelawat di Korea semenjak tahun 1999 lagi dan sampai sekarang, tiada mengakibatkan kematian.

1.Sperm Whale, Pantai Scheveningen , Netherlands



Tidak seperti paus Sperm whale yang bisa, raksasa ini dibina daripada kayu, aluminium dan polyesterdan diletakkan di Scheveningen Julai tahun ini(2008).Pengunjung yang datang mungkin akan meletakkan tuala mereka jauh daripada menghampiri benda ini sejauh mungkin.

3.Suatu Tempat di Liverpool, England



Pantai di-tempat bernama Liverpool ini adalah rumah kepada berdozen patung berupa zombie(mayat hidup) dan semuanya menghadap laut di merata tempat. Agak seram pabila malam dan bagaimana agaknya kalau bagi mereka yang tidak tahu pasal ini.

4.Satu Bilik Dimana Ianya Selalu Hujan, Barcelona, Spain



Juan Munoz’s 'Una Habatacio di Sempre Plou' (Satu Bilik Dimana Ianya Selalu Hujan,) adalah kemungkinan satu hasil yang menakutkan dan dikatakan 5 batu terperangkap disangkar dan semakin anda mendekatinya,semakin seram rasanya sehingga anda nampak muka kesakitan mereka dan menjatuhkan aiskrim yang anda sedang makan.

5.Couple, Newbiggin-by-the-Sea, England



Berapa banyak panggilan kecemasan telah dibuat diatas patung diatas dimana mereka dikatakan akan dihempap oleh ombak yang ganas.Apa yang dapat dikatakan, hasil ciptaan diatas boleh membuat anda keliru antara benar dan tidak.

Terima kasih kepada Premier Holidays

Tiada ulasan: