شيشخط

Selasa, 10 Jun 2008

Kisah Anak Kecil 3 Tahun...Tiba-tiba Berada Di-Dalam Mesin Arked

Seronok,seronok jugak tapi jangan sampai anda terlupa memesan sesuatu nasihat kepada anak anda.Ini yang berlaku keatas Christopher Air apabila ibunya iaitu Elaine membawa anaknya berusia 3-tahun untuk berseronok dipusat arked permainan sekeluarga.

Anaknya hanya ingin menang,mencuba dengan sedaya upayanya dengan gembira dengan mesin untuk mengambil anak patung beruang dengan lengan robot tersebut dan tidak menjadi.
Photobucket
Si-Ibu melihat dengan gembira dengan kesungguhan anaknya,tup-tup,tak cukup syiling,si-ibu pun menukar dikaunter dan meninggalkan si-anak dibelakang.Seperti didalam kartun animasi Toy-Story,si-anak tersebut nampak satu ruang kosong dimana patung itu keluar dan dia telah memasukinya dengan harapan berjaya mengambil anak patung tersebut.

Si-Ibu yang menukar tak sampai seminit,apabila menoleh kearah anaknya,dia terkejut kerana anaknya ada di-dalam mesin tersebut.

Si-anak ketawa dengan riang tetapi apabila tempat itu dikerumuni dengan ramai manusia hendak melihat,dia menangis ketakutan. Pemilik kedai ketika itu,kuncinya entah kemana dan tak semena-mena pintu mesin itu dibuka 1 jam 30 minit kemudian.

Pemilik kedai tersebut menghadiahkan patung itu untuk menceriakan anak kecil itu.

Apabila ditanya si-anak kecil itu,dia akan dengan malunya mengenang insiden tersebut dan hanya gelak-gelak sahaja.

Jurnalcomot berkata: Jagalah anak kita dengan baik =)

Tiada ulasan: