شيشخط

Isnin, 7 Julai 2008

Jurnalcomot di-Paintball Challenge 2008 di-iNTI-UC,Nilai

Salam,pada entri kali ni Jurnalcomot ingin berkongsi bersama kawan bloggers dan lainnya tentang satu event yang baru sahaja di-alami. Kalau di-lihat pada entri yang lepas,ada entri pasal event paintball bukan dan untuk pengetahuan,event paintball ini telah di-organised dan inspired oleh saudara Komeng dibawah persatuan Malay Culture Society di -inti.

Event berlangsung di padang bola inti pada 4,5 dan 6 June dan pada 4hb tersebut,hanyalah sessi klinik paintball kepada peserta dan kepada yg takde pengalaman tu kenalah datang utk mengetahui Do's & dont's dia dan utk memahami rules dia.Gambar kat bawah ni time selepas sessi dia, sambil tu tengok2 dan pasang sedikit strategi.

Saya aka Jurnalcomot di-hari kejadian(June4th,2008)

Pertandingan di-jalankan pada ke-esokan harinya dalam sekitar jam 9 pagi dan team Jurnal sendiri dikenali sebagai 'Dancing Doriyaki' dimana diwakili oleh saya,Reha,Dayah,Emma dan Inaz. Kalau team yang lain pulak ada infidel,giler-gantang,gila-ganas,suicidal-king,gengkhis-Khan,TBC dan etc.

Pre-battle,bersama kumpulan Jurnalcomot, "Dancing Doriyaki"SWAT 'Dancing Doriyaki' perasaan tengah nervous nih...

Tengah hendak berperang paintball..berjuang..Tengah diserangi dengan hujan Palette..sakit gak kena tembak tapi best
Fuhh!! macam tak caya jer..
Ini kumpulan Giler Gantang bersama Infidel
Round pertama tu memang nervous tapi bila dan di jerit "Game-on" oleh Marshall,dah hilang perasaan nervous tersebut. Masing-masing memberi saingan yang hebat dan yang paling penting,masing-masing have Fun. Disini,Jurnalcomot ada berkongsi sedikit foto daripada event tersebut.
Antara member pada hari kejadian tersebut,happy jer..
Team TBC (To Be Confirm) beraksi...perghh!
Kalau nak tau Komeng,dia yang berdiri kat tengah2 tu..
Sesi bergambar Paintball Challenge 08!
Saudara Komeng officially founder paintball pertama dikawasan inti dan nilai,kredit kepada Komeng atas usaha dan semangat yang dikongsi bersama.Sekarang ni,Jurnalcomot sendiri mempunyai rasa addicted kepada sukan Paintball ini.

Kredit Foto kepada Reha ^_^


::Tahniah Yusuf Jamal::Gambar kat atas ni pulak,bonus sedikit..pada date yang sama,ada majlis convocation dan ex-roommate(sebelah kanan) jurnalcomot ada disini dan dari jauh dia datang pulak tu,dari Brunei so Jurnalcomot pun merakam gambar dengan Yusuf dan kawan dia dan Jurnalcomot dengan kesan comot setelah di-tembak berkali2 pulak tu.

Congratulation kepada Yusuf kerana berjaya mencapai satu level,sekarang nak proceed ke-satu level di-satu kawasan kajang pulak lepas ni.Tahniah bro! Dia ni lah member Jurnalcomot yang sentiasa makan bersama,bergurau bersama,berpuasa bersama,bershopping bersama,berjalan bersama dan bersuka dan duka bersama.

"I wish you a Best of Luck in Future Undertaking Yusuf."

2 ulasan:

Unknown berkata...

Wah Jurnal, bestnya nkorang layan paintball ek.

Ekceli team sape menang ek? Puas aku carik team mane yang menang?

Nanti kalau nak buat lagi, buat laa dekat skit dgn KL, boleh aku join lagi.

Ok Jurnal Adios.
Kreuger®

Penulis Jurnal comot berkata...

Sekarang ni ada addicted mr.kreuger..hehe..

oh..time tu,team infidel yang menang,then kedua suicidal king dan ketiga team giler-gantang..hehe..

InsyaAllah mr.kreuger,kalau ada rezki kt wat program ni kat Kl dan ajak kawan bloggers dan online turun padang sama nanti..

kalau PJ okay agaknya..dekat dgn amcorpmall pun selalu ada event paintball challenge gak..kt tunggu dan lihat nanti mcmmaner mr.kreuger yer..=)