شيشخط

Isnin, 17 Januari 2011

Kisah Lucu

1. Ajoi Bersedih

Ajoi: (sambil menangis) Wak, mak aku dah meninggal..

Sumardi: Aku turut bersedih bro..

Kemudian handphone Ajoi berbunyi, dia mengangkat kemudian dia menangis semakin kuat

Sumardi : Kenapa Joi?

Ajoi: Kakak aku telefon, mak dia pun meninggal…

2. Ajoi dan wife tersayang

Ajoi: Yang, abang dah jemput kawan abang si Pancis dan awek dia datang ke rumah untuk makan malam ni.

Wife Ajoi: Abang biar betul, rumah kita bersepah, pinggan tak cuci, baju pun bersepah belum basuh dan saya tak pandai masak makanan yang sedap.

Ajoi: Iyer, abang tahu sangat tu..

Wife Ajoi: So, naper abang ajak diaorang datang?

Ajoi: Abang nak suruh Pancis fikir dulu sebelum bernikah..

3. Ajoi dan baby

Wife Ajoi: Bang…! baby kita makan suratkhabar tu!

Ajoi: Suratkhabar yang mana?

Wife Ajoi: Yang bawah meja tu la bang..

Ajoi: Ohhh.. tu takpe…. tu suratkhabar lama, abang dah baca..

4. Ajoi dan anaknya

Sumardi: Anak aku kalau kirim email mesti aku kena buka kamus..

Ajoi : Wah dasyatnya anak ko mesti speaking London..

Ajoi: Anak aku lain pulak, kalau dia kirim email mesti aku kena buka dompet..

Tiada ulasan: